News, Job, Admission, Scholarship, Campus Gist *Beauty & Fashion*

Labels

Ads

4 Nov 2017

Jetwest airline job - apply now as a customer success associate


JetWest is an airline whose main purpose is to provide low-cost world class flights for everyone. JetWest is a new innovative passenger airline, based in Lagos, Nigeria strategically positioned to bring the low cost, low fare revolution to the Nigerian people and Africa's most dynamic region.

Job Position: Customer Success Associate
Location: Ikeja, Lagos
Description Job:

  • We are growing our customer success team and we need great individuals with impeccable people skills to board this team. You may be thinking what is Customer Success? At jetWest, we have defined this term as making every interaction with our guests a success from giving them a warm welcome in person to creating a great happy tone through our social media lines. If this is you, please continue down to the job description.
  • As a client success associate, your main goal is to make sure our guests are welcomed with excitement, informed with all our great offerings, and are enjoying the start of their jetWest experience! This role is best suited for those who are patient with great social skills while focusing on giving every guest the best airline experience. jetWest's goal is to be known as a people-centric organization, therefore, we will only bring on the best of the best. 

Here's what we expect of our customer success associate:

  • With a smile, welcome our guests whether they need to book a ticket, check-in, or just need a answered answer
  • Be super informed of all jetWest's offerings
  • Be our spokesperson. You will represent our brand and literally our voice as you interact with customers online, on the phone, and in-person
  • Make sure jetWest policies and company culture are pronounced in all you do
  • Help passengers with any difficulties or issues with a ... smile!
  • Support team members to ensure speedy turn-around so that flights depart as scheduled

Job Requirements:

  • National national or national member of ECOWAS
  • Must be willing to move to Lagos, Abuja, Owerri or Port Harcourt in Nigeria
  • Experience using social media platforms.
  • Fluent in both written and spoken English (French an advantage)
  • Secondary school leavers certificate! (Bachelors degree advantage)
  • Ability to communicate in other local languages ​​would be great!
  • * You must submit a 1 page CV, and a short 30-second video (be creative, expressive & show your personality). *
Interested candidates should apply: Click Here To Apply For The Job 

7 comments:

  1. خرید بلیط هواپیما تیک بان، یکی از کامل ترین سایت های فروش بلیط هواپیما در ایران است که با تجمیع بلیط های موجود در کلیه ی مسیرها دست شما را در انتخابی مقرون به صرفه و ایده آل باز میگذارد.  بلیط هواپیما چارتر، بلیط هواپیما ماهان، خرید بلیط هواپیما آسمان، خرید بلیط هواپیما ایران ایر، بلیط هواپیما ماهان، بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط قطار و .... را میتوانید توسط سامانه رزرو بلیط هواپیما تیک بان تهیه نمایید.

    ReplyDelete
  2. چاپ افست یکی از دو روش قدیمی است که یک پلیت یا زینک دارد که متریال روی آن قرار گرفته و قیمت چاپ دیجیتال می شود. این عمل همراه با انتقال جوهر صورت می گیرد که ممکن است رنگ ها در چند مرحله روی کاغذ اجرا شود. در حالی که در چاپ دیجیتال دستگاه جوهر را به طور مستقیم روی کاغذ یا پارچه می افشاند.
    چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود.
    چاپ کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازماناست. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. ‏
    چاپ کاتالوگ‎ ‎ابزار مهمی در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه های تولید و خدمات است. کاتالوگ ها قبلا شبیه به تراکت و محدود به یک برگه پشت و رو با جلدی همانند پوستر بودند، اما امروزه کاتالوگ ها ‏دارای صفحات و تنوع بیشتر در شکل و طرح هستند و انواع صحافی بر روی آنها اجرا می شود. ‏
    چاپ پوستر‏ وسیله ای برای اعلان خبر در مورد رویدادها و موضوعات مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی طراحی شده و به نمایش در می آید. ‏
    چاپ عکس معمولا با بهره گیری از مرغوب ترین نوع کاغذ (بهترین نوع کاغذ فوتو گلاسه) برای ‏چاپ عکس ها در بهترین کیفیت از نظر رنگ و رزولوشن و با ماندگاری بسیار بالا به کار می رود. ‏
    چاپ روی بوم به دو صورت با کلاف و بدون کلاف صورت می گیرد. در چاپ با کلاف، چارچوبی دورتادور سطح چاپ شده قرار می‌گیرد و در چاپ بدون کلاف، طرح صرفا روی چاپ بوم انجام می شود.

    ReplyDelete
  3. تیک بان یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما می باشد که می توانید به صورت آنلاین و بلیط اینترنتی هواپیما و با گارانتی معتبر بلیط هواپیمای خودتان را تهیه کنید. آیا می خواهد مسافرت بروید؟ اگر بلیط هواپیما [Airline tickets] می خواهید تیکبان یکی از اولین های فروش و رزرو بلیط های انواع کلاس های هواپیما می باشد . یادتان باشد سایت معتبر خرید بلیط هواپیما تیک بان همیشه مشتری مداری را به عنوان شاخص فعالیت خود در نظر گرفته است و هر روز می کوشد که رضایت خاطر مشتریان را جلب کند.
    بلیط هواپیما آنلاین
    خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین در کشور عزیزمان با فعالیت این سایت ها جان دوباره ای گرفت. در عصر حاضر با گسترش مشغله های کاری و زندگی شهرنشینی خرید بلیط آنلاین برای همه مسافران امری ضروری تلقی می شود. ما با رزرو اینترنتی بلیط های هواپیمایی زمان را برای خود به ارمغان می آوریم. و حتی میتوانیم بهترین نوع بلیط ها را با کمترین هزینه تهیه کنیم. تیک بان : کامل ترین و راحت ترین خرید اینترنتی بلیط هواپیما در کشور برای سفرهای داخلی و خارجی با بهترین گارانتی می باشد.
    بلیط ارزان هواپیما
    اگر می خواهید تا حد امکان به بلیط ارزان با کمترین نرخ نزدیک شوید بهترین راه شرکت های هواپیمایی تخفیف دار می باشد. شرکت های هواپیمایی تخفیف دار که مدت زیادی در این قاره فعالیت کرده به سرتاسر اقیانوس اطلس خدمات رسانی می کنند.
    قیمت بلیط هواپیما
    میزان بار اضافی بر قیمت تاثیر ندارد. اما اگر از میزان مجاز، بار بیشتری به همراه داشته باشید مشمول جریمه می شوید و باید این جریمه را در همان جا و قبل از صدور کارت پرواز پرداخت نمایید. در مواردی هم امکان دارد که بار شما با هواپیمای خودتان پرواز نکرده باشد و شما در فرودگاه مقصد متوجه مفقود شدن چمدانتان گردید.
    بلیط هواپیما مشهد
    بهتر است بلیط مشهد را خریده و از هواپیما استفاده کنید، حداکثر زمان برای رسیدن به مشهد حدود یک ساعت و ربع ساعت است. 2- خدمت و سرویس دهی در هواپیما به مراتب بیشتر و بهتر از قطار است و اگر به عنوان قصد سفر تجاری را دارید بهتر است از هواپیما استفاده کنید. 3- در دسترس بودن خرید بلیط مشهد یکی دیگر از مزایای سفر با آن است که این ویژگی در بلیط قطار وجود ندارد تقریبا می توان در هر زمانی بلیط مشهد را برای هواپیما تهیه کرد.
    بلیط هواپیما کیش
    متوجه خواهید شد که چرا در تاریخ هایی که تعطیلی یا مناسبت خاصی نیست و زمان خلوتی سفر می باشد، قیمت بلیط کیش و پرواز تهران کیش ارزان تر فروخته می شود.

    ReplyDelete
  4. اندازه چاپ کارت تبریک به نسبت کارت پستال کوچک تر است و زمان زیادی برای آماده سازی تعداد زیاد آن، از طراحان این سبک از کارت تبریک نمی گیرد.
    چاپ ست اداری و اوراق اداری شامل چاپ پاکت نامه، چاپ برگه یادداشت، چاپ سربرگ، چاپ کارت ویزیت و ... را شامل می شود که بر اساس سلیقه و خواست مشتری چاپ شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
    یکی از مهم ترین و اصولی ترین بخش ها پس از طی کردن فرآیند چاپ و صحافی نامیده می شود.
    صحافی فوری خود به شاخه های متعددی تقسیم می شود و هر کدام روشهای خاص مربوط به خود را دارد.
    صحافی پایان نامه امری است که همه دانشجویان فارغ التحصیل برای یک بار با آن دست و پنجه نرم می کنند.
    چاپ عکس روی چوب موارد مصرف مختلفی در دکوراسیون داخلی و خارجی مثل تخت و سرویس خواب، لوازم چوبی منزل، میزها و کمدها و غیره دارد.
    چاپ دیجیتال کامپوزیت به صورت چاپ مستقیم در دستگاه فلت بد با بهترین کیفیت خروجی چاپ و رنگ صورت می گیرد.
    چاپ تابلو کامپوزیت در دسته چاپ های متریال سخت قرار میگیرد .

    ReplyDelete
  5. انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی موجود در بازار:
    1. لایت باکس فریم لس پارچه ای
    پارچه این نوع لایت باکس ها از جنس ساتن بوده و از مزایایی لایت باکس پارچه ایی می توان مقاومت بالا ، پشت نور بودن آن نام برد و با تکنولوژی (UV) یو وی چاپ می شود.
    انواع لایت باکس های فریم لس پارچه ای به شرح زیر می باشد:
    • لایت باکس فریم لس دیواری
    • لایت باکس فریم لس آویز
    • لایت باکس فریم لس ایستاده
    • لایت باکس فریم لس دوطرفه
    2. لایت باکس اسنپ فریم
    فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد.
    3. لایت باکس مگنتی
    فریم لایت باکس مگنتی از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 و 4.5 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد.
    4. لایت باکس تبلیغاتی شهری
    لایت باکس تبلیغاتی شهری از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می باشد.
    5. لایت باکس کریستالی
    در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس ها سبب گردیده تا به عنوان لایت باکس شیشه ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند.

    ReplyDelete